Projekty Doradcze

Przedsiębiorstwa

Dostawcy IT

Inwestorzy IT

Projekty Edukacyjne

Szkolenia

Wydawnictwo

Transport

Przedsiębiorstwa w branży logistycznej chcą zredukować puste przebiegi i monitorować koszty. Najważniejsze funkcjonalności rozwiązania informatycznego według nich to możliwość śledzenia tras i pojazdów oraz zarządzanie czasem pracy kierowców. Ważne jest:
Przedsiębiorcy chcą optymalizować łańcuch dostaw poprzez wspieranie, planowanie i realizację procesów transportu przychodzącego i wychodzącego. Systemy informatyczne powinny łączyć przedsiębiorstwo z siecią przewoźników, dostawców i adresatów towarów, dzięki czemu umożliwią automatyzację całego procesu transportowego.
Case Study
PRZEDSIĘBIORSTWO O PROFILU TSL
PROJEKT: WDROŻENIE ROZWIĄZANIA KLASY TMS
Zakres usług BPC:
  1. Opracowanie "Raportu Dedykowanego BPC" oraz przeprowadzenie szkolenia dla zarządu w obszarze wyboru systemu;
  2. Analiza rozwiązań informatycznych dostępnych na rynku polskim pod kątem dostosowania do wymagań przedsiębiorstwa;
  3. Weryfikacja kompetencji dostawców;
  4. Zarekomendowanie rozwiązań oraz firm wdrożeniowych;
  5. Organizacja prezentacji systemów w siedzibie przedsiębiorstwa.

Firma rozważała zakup całościowego systemu klasy ERP, który objąłby w szczególności obszar zarządzania transportem oraz flotą pojazdów. Decydenci byli przyzwyczajeni do starego systemu finansowo-księgowego, który nie był w stanie sprostać obecnym potrzebom.

Główne wymagania funkcjonalne:
  1. Zarządzanie taborem własnym (ponad 120 ciągników siodłowych) i kontraktowym oraz kierowcami
    (m.in.: ewidencja taboru i kierowców z uwzględnieniem warunków wynagrodzenia i zatrudnienia, terminarza z urlopami);
  2. Integracja z mapą cyfrową typu Map&Guide celem optymalizacji trasy i kolejkowania dostaw;
  3. Rozliczenia kosztów (m.in.: delegacje, karty flotowe, paliwo);
  4. Wyliczanie wynagrodzeń dla kierowców, przewoźników;
  5. Automatyczne alertowanie w czasie rzeczywistym o kluczowych zdarzeniach wybranych użytkowników (np. opóźnienia dostaw);
  6. Rejestracja i obsługa zleceń transportowych i spedycyjnych – cało-pojazdowych oraz częściowych wraz z funkcją tworzenia ofert;
  7. Dostęp on-line / mail dla klientów do informacji o statusie zlecenia, płatnościach, FV, zaległościach;
  8. Integracja z giełdą frachtów;
  9. Generowanie przekrojowych raportów okresowych oraz ad-hoc.
 
« Powrót
Branża Spożywcza Branża Farmaceutyczna Tworzywa Sztuczne Branża Metalowa Branża Maszynowa Transport Retail Hurtownie
Copyright 2007 – 2018 © Prawa autorskie do strony internetowej oraz jej zawartości przysługują
wyłącznie BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. i chronione są przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
Polityka Prywatności Grupy BPC
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.